Let's talk business baby - outfit

zondag, september 18, 2016

Hi! Afgelopen vrijdag was ik in Den Haag voor Kleine Prinsjesdag. Een dag als deze kent vanzelfsprekend een dresscode: het belangrijkste hierbij was dat de vrouwen een hoed moesten dragen en de mannen een stropdas. Ik vind het oprecht leuk dat er een redelijk strenge dresscode was, op de een of andere manier trekt dat zakelijke stijltje me heel erg. De sfeer die er bij komt kijken wanneer iedereen zo netjes gekleed is: I love it! Net alsof je elkaar opeens veel serieuzer neemt. Misschien is het gewoon just me, maar ik kan daar echt van genieten, haha.

Na het debat in de Ridderzaal schoten Wieke en ik nog wat outfitfoto's. Leuk detail: het duurde even voordat we een geschikt plekje vonden waar niet al te veel mensen steeds door het beeld liepen, aangezien er overal journalisten en mensen van de beveiliging waren. Heel grappige ervaring om net buiten die chaos op ons gemakje foto's te gaan maken.








Hoed: onbekend
Blazer: H&M
Jurk: Costes (via the Sting)
Chelsea boots: H&M
Tas: H&M

Wat vinden jullie van mijn outfit? Laat vooral een reactie achter, vind ik leuk! <3
Liefs, Eva Josephine

You Might Also Like

0 comments