Een nieuw begin

woensdag, juni 01, 2016

Hi allemaal!

Zo, dat is lang geleden. Na bijna een jaar tijd pak ik het bloggen weer op. De reden dat ik uiteindelijk stopte met het schrijven op ladyoflifestyle.nl, was simpelweg omdat het niet meer goed voelde. Ik had er geen zin meer in. Later bedacht ik me dat dat ook voor een groot deel is gekomen doordat ik niet schreef over dingen die ik leuk vond, maar over dingen waarvan mensen verwachten dat je er als (toen) 14-jarig meisje over schrijft.
Maar mijn passie ligt gewoon niet bij het schrijven over de nieuwste blush of foundation. Natuurlijk, ik vond het redelijk leuk om te doen, en ik genoot ook echt van het hele proces van het maken van foto's, het gebruiken van de producten, etc., maar op de lange termijn was het niet iets dat voor mij was weggelegd.

Ik heb er dan ook bewust voor gekozen om niet alleen maar de naam en inhoud van ladyoflifestyle.nl te veranderen, maar de hele site. Zo kan ik echt helemaal opnieuw beginnen :).

Maar wat kan je dan wél gaan verwachten op deze nieuwe blog? Nou, het volgende. Ik wil meer gaan bloggen over dingen waar ik zelf echt blij van wordt, zoals reizen en gezond leven. Hoe dit zich zal gaan uiten is voor mij ook nog een verrassing! Wel blijf ik ook gewoon schrijven over mode en stijl: OOTD's zijn nog steeds een van de leukste soort blogposts om te maken, haha.

Zo, dat was even een update over hoe het verder zal gaan. Ik heb in ieder geval weer heel erg veel zin om aan de slag te gaan en weer lekker veel te schrijven en te fotograferen!

Liefs, Eva

You Might Also Like

0 comments